Serwis sprzętu komputerowego 

 

Nasz dział serwisu oferuje:

  • Serwis techniczny (naprawy sprzętu) gwarancyjny i pogwarancyjny u klienta. Reakcja serwisu następuje w terminie:

24 godz. od chwili przyjęcia zgłoszenia o awarii (dla urządzeń krytycznych np. serwer, komputery niezbędne do poprawnej pracy klienta. W przypadku konieczności naprawy bezpośrednio w serwisie, zapewniamy sprzęt zastępczy

48 godz. (dla urządzeń nie uznanych jako krytyczne)

  • Serwis oprogramowania własnego
  • Uaktualnienia (update) programów autorskich (w przypadku zmian w przepisach wymagających takich uaktualnień - bez dodatkowej opłaty)
  • Rozwijanie oprogramowania i jego nowe wersje (upgrade) po cenach preferencyjnych
  • Serwis oprogramowania "obcego". Jako oprogramowanie "obce" można rozumieć dwie kategorie programów:
    - systemowe (Windows, MS Works, MS Office), które podlegają serwisowaniu przez naszą firmę
    - programy autorskie firm trzecich, które nie podlegają serwisowaniu przez naszą firmę.
  • System inwentaryzujący w sposób sprzęt komputerowy i oprogramowanie w firmie
  • System tworzenia kopii bezpieczeństwa danych ważnych dla działania firmy