Nasz dział serwisu oferuje:
- Serwis techniczny (naprawy sprzętu) gwarancyjny i pogwarancyjny u klienta. Reakcja serwisu następuje w terminie:
- 24 godz. od chwili przyjęcia zgłoszenia o awarii (dla urządzeń krytycznych np. serwer, komputery niezbędne do poprawnej pracy klienta. W przypadku konieczności naprawy bezpośrednio w serwisie, zapewniamy sprzęt zastępczy
- 48 godz. (dla urządzeń nie uznanych jako krytyczne)
- Serwis oprogramowania własnego
- Uaktualnienia (update) programów autorskich (w przypadku zmian w przepisach wymagających takich uaktualnień - bez dodatkowej opłaty)
- Rozwijanie oprogramowania i jego nowe wersje (upgrade) po cenach preferencyjnych
- Serwis oprogramowania "obcego". Jako oprogramowanie "obce" można rozumieć dwie kategorie programów:
- systemowe (Windows, MS Works, MS Office), które podlegają serwisowaniu przez naszą firmę
- programy autorskie firm trzecich, które nie podlegają serwisowaniu przez naszą firmę. - System inwentaryzujący w sposób sprzęt komputerowy i oprogramowanie w firmie
- System tworzenia kopii bezpieczeństwa danych ważnych dla działania firmy